Ariana dla WS | Blogger | X X

wtorek, 24 stycznia 2017

"Błąd" - Elle Kennedy



Wiesz, co mówią: hejterzy nie przestaną hejtować, a suki pozostaną sukami.
Tytuł: Błąd
Autor: Elle Kennedy

Opis:…on lubi zdobywać nie tylko bramki...

John Logan może mieć każdą dziewczynę. Dla gwiazdy hokejowej ligi uniwersyteckiej życie to nieustająca zabawa i szybkie numerki, ale za zabójczym uśmiechem i luzackim wdziękiem kryje się przybierający na sile strach przed nieuchronną przyszłością bez perspektyw, która czeka go po ukończeniu studiów. Spotkanie z seksowną Grace Ivers, studentką pierwszego roku, jest odskocznią, której właśnie tak bardzo potrzebuje… Jednak gdy po bezmyślnym błędzie ona znika z jego horyzontu, Logan postanawia udowodnić, że zasługuje na drugą szansę.

…ale dla niej będzie musiał wejść na wyższy poziom gry…

Po kiepskim pierwszym roku studiów Grace Ivers wraca na uniwerek w Briar starsza, mądrzejsza, a do tego wybiła sobie z głowy aroganckiego hokeistę, któremu niemal oddała dziewictwo. Nie jest już tą naiwną i prostolinijną dziewczyną, która dawała się wodzić za nos, gdy spiknęli się po raz pierwszy. Jeśli John Logan myśli, że ona znów będzie na każde jego skinienie jak wszystkie znane mu hokejowe króliczki, to jest w błędzie. Chce ją odzyskać? Musi się więc mocno postarać. W tej rozgrywce to Grace dyktuje warunki… i ma zamiar dać Loganowi porządny wycisk.


Traktuję go tak, jakbym sam chciał być traktowany, gdybym znalazł się na jego miejscu. Z cierpliwością i wsparciem, nawet jeśli na to nie zasługuje.
Zaczynając serię książkę Elle Kennedy Off-Campus nie wiedziałam, że tak polubię jej twórczość. Przy niektórych romansach mogę zanudzić się na śmierć, a w książkach tej autorki każdą stronę czytam z zapartym tchem. Nie mogłam się doczekać jak zacznę czytać „Błąd”.

W tej części poznajmy bardziej przyjaciela Garreta, Johna Logana. Gwiazda hokejowej ligi, lubi szybkie numerki, zabójczy uśmiech tak można opisać Logana, jednak chłopak ma więcej problemów na głowie niż może się spodziewać. A jeszcze bardziej wtedy, gdy myśli, że zakochał się w dziewczynie swojego najlepszego przyjaciela. Natomiast Grace Ivers jest na pierwszym roku studiów i żyje w cieniu swojej przyjaciółki Ramony, to ona ją ciągnie na imprezy i próbuje zapoznać z ludźmi, innymi słowy jest ona spokojną osobą. Jednak to na imprezie pierwszy raz Grace wpada na Johna w dość niekomfortowej sytuacji, wtedy nie przedstawiają się nawet sobie. Po prostu para nieznajomych wpadająca na siebie. Potem ponownie się spotykają przez przypadek. Jeden raz to przypadek, drugi to już przeznaczenie?

Książkę możemy podzielić na dwie części tak jakby, pierwsza część jest wtedy, gdy Grace jest na pierwszym roku studiów, a potem na drugim. Grace Ivers jest spokojną dziewczyną, która nie chce za bardzo wyróżniać się z tłumu, często się denerwuje i zaczyna paplać o wszystkim i o niczym. Na początku bohaterka mnie z lekka denerwowała, nie swoją osobą, lecz swoimi wyborami i tutaj podam przykład z opisu, że chciała oddać hokeiście swoje dziewictwo, którego zna X tygodni. Nie uważam, że dziewictwo jest ważne, ale stracić je z osobą, do której się nic nie czuję? Podziękuje. Mimo wszystko przez całą książkę możemy zobaczyć to, jakie zmiany w niej zachodzą i jak staje się dojrzalsza, na co wskazuje druga część. Poza tym też zdobyła u mnie plusa za zadania na liście. Johna Logana miałam okazję poznać już w pierwszej części Off-Campus, mimo wszystko autorka nie zagłębiała się w jego przeszłość. Logan jest ciekawą osobą, która zmaga się z problemami, o których nikt nie wie, przez co prawdopodobnie będzie musiał wrócić do domu i tam żyć po skończeniu studiów. Jak zostaje przedstawiona sytuacja, po prostu chce korzystać z tego czasu jak najlepiej nawet jak to oznacza za każdym razem nowy hokejowy króliczek.  Tak jak w przypadku Grace, John zmienia się tak samo jak ona, gdy uświadamia sobie pewne rzeczy i wszystko nie jest takie samo jak na początku. Czytając historię tej dwójki nie raz się śmiałam z głupich tekstów albo załamywałam wraz z bohaterami, którzy zdobyli moją sympatię będąc sobą.

Autorka przedstawiła w prosty sposób historię, która wciągnęła mnie i wyrzuciła dopiero na ostatniej stronie. Zdobyła też u mnie plus tym, że uwielbiam serię książek, gdzie potem są części o bliskich przyjaciołach. Mimo, że niełatwo mnie przekonać do autorek lub autorów po dwóch książkach to ewidentnie zostałam fanką Elle Kennedy.



- Co się rymuje z "niewrażliwy"? (...)- "Wrażliwy"- podpowiada.- Tak, G, na pewno zrymuję "niewrażliwy" z "wrażliwy". Należy ci się złoty medal.

KSIĄŻKA ZOSTAŁA PRZECZYTANA W RAMACH WYZWANIA:

13 komentarzy:

  1. Mi ta książka także ogromnie się spodobała. Kennedy ma niesamowity styl pisania, który jest bardzo lekki, ale uzależnia.
    Pozdrawiam,
    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiałam się przeokropnie czytając Błąd. ;D Mam nadzieję, że i Układ przypadnie mi do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam serii i na razie mnie do niej nie ciągnie, ale kto wie, może kiedyś nadrobię zaległości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam tę autorkę, chociaż ta część mniej mi przypadła do gustu, wolałam Układ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię książek w tych klimatach ;/
    "Wiesz, co mówią: hejterzy nie przestaną hejtować, a suki pozostaną sukami." - haters gonna hate, a eaters gonna eat :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama nie wiem... Twoja recenzja mnie bardzo przekonuje, ale jednocześnie nie lubię takich książek xd
    Obserwuję!

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz spróbować przeczytać, jeśli Ci się nie spodoba mówi się trudno i czyta inną ^^
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Książka czeka w kolejce do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam Błąd jak i Układ tej autorki, obie pozycje skradły moje serce! :)
    Pozdrawiam
    Osobliwe Delirium

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam jeszcze żadnej książki z tej serii, ale może kiedyś po nią sięgnę.
    Obserwuję :)
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam tylko "Układ" mam nadzieję, że siegając po "Błąd" również dobrze spędzę czas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam tylko tę część i mogę powiedzieć, że jestem mile zaskoczona przez tę serię. Gorąco polecam również "Podbój", który ukaże się 13 lutego :D Tam się dopiero dzieje! :D

    OdpowiedzUsuń