Ariana dla WS | Blogger | X X

czwartek, 1 czerwca 2017

Podsumowanie maja

Witajcie kochani :D  Maturę już mam za sobą teraz czekać na wyniki. I  w końcu mamy ukochane wakacje i najdłużej w swoim życiu, a co za tym idzie więcej czasu na czytanie książek. 

Na dzień dzisiejszy mamy: 
70 obserwatorów
6 814 wyświetleń
47 notek opublikowanych

Nie wiem jak Sassy chodź pewnie też jesteśmy zadowolone z takich wyników. Pamiętam jeszcze to gdy zaczynaliśmy i tworzyliśmy razem tego bloga.

Sassy Gilr:
1.) "Klątwa przeznaczenia" - Monika Magoska-Suchar, Sylwia Dubielecka - 812 storn
2.) "Zakazane życzenie" - Jessica Khoury  - 352 stron
3.) "Chłopak z sąsiedztwa - Kasie West - 350 stron 
4.) "Kropla Życia" - Oliwia Tybulewicz - 243 stron
5.) "Coś o tobie i coś o mnie" - Julie Buxbaum - 304 stron
Razem 2061 stron 

Koala:
1.)  "Urodzona o Północy" - C.C. Hunter - 365 stron 
Tylko jedna książka w maju a to za sprawą cudownej matury, która nie jest taka cudowna. 

9 komentarzy:

  1. Mam zamiar przeczytać "Zakazane życzenie" oraz "Chłopaka z sąsiedztwa". W maju również przeczytałam "Coś o tobie i coś o mnie". Bardzo fajna, urocza historia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, ja tak samo w maju przeczytałam jedną książkę przez matury. Teraz będziemy nadrabiać ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku :) Nie miałam okazji przeczytać żadnej z tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam "Zakazane życzenie" jest świetne. Gratuluję wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wymienionych książek czytałam tylko "Zakazane życzenie" oraz "Chłopaka z sąsiedztwa" i obie mi się podobały :)
    Już po maturze, więc teraz poszalejecie i nadrobicie wszelkie zaległości :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na maturę i na moje czytanie, które nie jest aż takie dobrze oczywiście czytanie książek a nie chodzi o czytanie takie normalne to bardzo niezła lista. Powodzenia w następnym miesiącu.
    Życie w Książkach

    OdpowiedzUsuń
  7. O, czytałam 3 z książek Sassy :D
    Oj tam, maturkę też pisałam, ale bezstresowo :D

    PS. chodź - nie powinno być choć? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja w maju też bardzo mało książek przeczytałam mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie było tutaj zajrzeć meega fajny blog - polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń