Ariana dla WS | Blogger | X X

poniedziałek, 26 września 2016

#1 Liebster Blog Award






Na samym początku dziękujemy za nominacje Zaczytaną Wiedźmę. Naprawdę dużo to dla nas znaczy. 






Opis: Nominacje dostajemy od innego Glogera w ramach docenienia naszych blogowych wypocin. Jest ona również przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów w celu ich rozpowszechnienia. Musimy odpowiedzieć na 11 pytań, które przygotowała dla nas osoba nominująca, przygotować kolejne 11 pytań oraz wybrać 11 nowych osób do wyzwania i poinformować je o tym. Nie można nominować osoby, która nas nominowała.

1. Twoja ulubiona gra?
Sassy Girl: Zależy, jeśli mówimy o planszówkach to zdecydowanie Rummikub.
Koala: Nie gram w dużo gier, wiec ulubionej nie bardzo ją mam.


2. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?

Sassy Girl: Zdecydowanie Piękna i Bestia.
Koala: Na pewno Król Lew 2 ! Kocham tą bajkę i mogłabym ją oglądać do końca życia.


3. Która z książek najbardziej Cie rozczarowała i dlaczego?

Sassy Girl: Seria książek Haker. Zaczynając tą serię spodziewałam się czegoś innego niż Greya. A tymczasem dostałam to samo. Żadnej nowej rzeczy, a związku z Hakerem prawie żadnego.
Koala: "Zamek z piasku" teraz wiem żeby nie wybierać książki po okładce.


4. Jakiego autora/autorkę chciałbyś/chciałabyś poznać?
Sassy Girl:
Dlaczego to takie trudne pytanie? Jednak była Crownover albo Samantha Young. Uwielbiam obydwie autorki, więc zanim zdecydowałabym się nastąpiłby koniec świata.
Koala: Na pewno jest to Colleen Hover i Nina Reichter obydwie autorki naprawdę świetnie piszą i miło by było ich poznać.


5. Czego sobie nigdy nie odmówisz?
Sassy Girl: Dobrej książki.
Koala: Trudne pytanie. Nie odmówiłabym sobie zjedzenia spaghetti tak, tak kocham jeść spaghetti, ale również nie odmówiłabym sobie przeczytania dobrej książki.


6. Miejsce najbliższe Twojemu sercu to…?
Sassy Girl: Łóżko albo szkolna biblioteka. Mimo, że to wydaje się dziwne uwielbiam tam spędzać czas. Siedzieć czterdzieści pięć minut i jeszcze rozmawiać z panią na temat książek.
Koala: Moje kochane łóżko.


7. Jak zachęciłbyś/zachęciłabyś osobę, która nie lubi czytać książek do przeczytania polecanej przez Ciebie lektury?
Sassy Girl: Zapytałabym co przeczytałaby najchętniej i dała jej najlepszą książkę z tego gatunku.
Koala: Zapytałabym się jej jaki gatunek najbardziej lubi czytać następnie poleciła jej najlepszą książkę, którą czytałam do przeczytania.


8. Jakie miejsce w naszym kraju polecisz do odwiedzenia?
Sassy Girl: Stare Miasto w Warszawie oraz góry.
Koala: Nasze Polskie Morze jest tam cudownie latem jak i zimą. Wieczorne zachodzące słońce na horyzoncie coś pięknego. Jest naprawdę dużo do zwiedzania.


9. Wolisz książki w formie papierowej czy elektronicznej?
Sassy Girl: Wolę książki w papierowej formie. Jednak czytam na ebooku spowodowane tym, że nie zawsze mam miejsce w torebce na książkę. A ebook jest wygodniejszy do noszenia.
Koala: Oczywiście, że papierowej. Uwielbiam zapach nowo co nabytej książki, a niestety elektrycznej nie da się spełnić tego warunku


10. Najbardziej boisz się?
Sassy Girl: Pająków i samotności.
Koala: Odrzucenia, utraty osób na których mi naprawdę zależy i zostanie samą


11. Prezent, który nie przypadł Ci do gustu?
Sassy Girl: Chyba nigdy nie miałam takiego. A nie jednak było takie coś. Dostałam książkę i jak się nie mylę, ale był to przewodnik na temat, który mnie nie interesuje.
Koala: Prezent który dostałam w 6 klasie podstawówki na Mikołajki. Różowego pluszowego misja byłam zła ponieważ wszyscy dostali mega dużo słodyczy i różne fajniejsze rzeczy ja dostałam tylko różowego misia.

Nominacje:
miloscwieleznaczen.blogspot.com
przeliterowana.blogspot.com
amandaasays.blogspot.com
tylkomagiaslowa.blogspot.com
books-world-come-in.blogspot.com
coffeethebook.blogspot.com
lost-in-my-books.blogspot.com
ksiazkatu-ksiazkatam.blogspot.com
http://literacki-wszechswiat.blogspot.com
http://tamczytam.blogspot.com
http://bookparadisebynatalia.blogspot.com

Pytania: 
1. Jaką książkową historię chciałabyś przeżyć?
2. Bohater, który najbardziej cię zdenerwował?
3. Jaki jest twój książkowy ideał chłopaka?
4. Ulubiona autor/autorka i dlaczego akurat on/ona?
5. Jak lubisz spędzać jesienne wieczory?
6. Jaka ekranizacja książki podobała ci się najbardziej?
7. Masz piosenkę, która kojarzy ci się z twoją ulubioną książką?
8. Jaki gatunek literacki preferujesz?
9. Masz jakiś cytat, który zapadł ci głęboko w pamięć?
10. Książka od której zaczęła się twoja przygoda?
11. Dlaczego założyłaś bloga?

11 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi, książki papierowe rządzą! xD
    Też nigdy bym nie odmówiła dobrej książki (+łóżko i koc) taaak...
    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia! :)
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Łóżko zdecydowanie ma miejsce blisko mego serca <3
    Ja jakoś nie wspominam pozytywnie mikołajek klasowych, bo oprócz dwóch razy, gdzie mogłam sobie wybrać prezent (książka, heheh) to dostawałam same badziewia, więc rozumiem sytuację xd

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasze odpowiedzi są świetne :D Papierowe książki rządzą :D i dziękuję za nominację :D czuję się wyróżniona i chętnie odpowiem na pytania :D
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację, jak już pisałam, kiedyś wykonam , ale kiedy? To jeszcze się zobaczy. Sporo mam nominacji, ale każdą postaram się zrealizować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię czytać posty z LBA bo wtedy zawsze mogę poznać autora, bądź jak to jest w Waszym przypadku, Autorów bloga, a przez to czuję jakbyśmy się znali latami! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację ;) Też wolę książki w wersji papierowej ;)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też boję się pająków :P
    Zapraszam na book tour https://justboooks.blogspot.com/2016/09/book-tour-z-poaczeni-uwolnij-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację, postaram się do końca roku odpowiedzieć na pytania. Wybaczcie, że tak długo to potrwa, ale tych tagów nazbierało się mnóstwo, a ja nie mam kiedy publikować z nimi postów.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy za nominację.
    Odpowiemy jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też boję się pająków! Nienawidzę tych okropnych stworzonek. ;/ I dziękuję za nominację, ale na razie nie mam kiedy na nią odpowiedzieć, może jak nazbiera się tego trochę, to postaram się o jakiś zbiorczy post. ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze raz dziękuję za nominację. Odpowiedzi znajdziecie tutaj: http://przeliterowana.blogspot.com/2016/10/liebster-blog-award-3.html

    Buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń